Update'y, plany i pogadanki

 Hej :)


Dziś opowiem Wam co się u mnie ostatnio działo i zaprezentuję kilka planów na 2k22. Podejrzewam, że niektóre z tych planów nie wypalą częściowo lub całkowicie, jak zeszłoroczne, ale trzymajmy się wersji pozytywnej, że wszystko zrealizuję xD

Także ten, mam teraz ferie, więc plastikowe koniki chyba (nie) cieszą swoje piękne mordki na półkach, bo mam zamiar poświęcić im trochę czasu i zrobić im kilka sesji, jakieś akcesoria itd. Chociaż myślę, że moje bodziaki mają gorszy los, bo zamówiłam wczoraj zapasy podkładów, farb, pasteli i wielu innych specyfików do męczenia koni.

*reklama*Wystawiłam wczoraj boks i weterynarza mobilnego ze Schleich na sprzedaż, więc jak ktoś lubi takie dodatki, to zainteresowanych zapraszam na IG, Vinted czy coś 😏

Wracając do niespełnionych planów na 2021, to kto się nie mógł doczekać zimy, śniegu i obiecał sobie, że będzie chodzić często na zimowe sesje? Ofc ja! Kto końcowo zrobił tylko jedną taką sesję? No też ja :(
Na swoją obronę powiem, że jak tylko jeszcze spadnie tej zimy śnieg, to zabieram manatki i zmykam robić zdjęcia kawałkom plastiku w śniegu :D 
Wrzucam jedno z tych zimowych zdjęć na zakończenie tego jakże smutnego wątku :')





Jeśli chodzi o moje plany/marzenia na 2022, to jednym z największych jest dołączenie do NaMoPaiMo ( Oficjalny Instagram NaMoPaiMo ) :) Ogółem to National Model Painting Month jest wydarzeniem (nie konkursem) łączącym osoby malujące modele koni z różnych krajów.

Chciałabym też nabyć kilka tradków xP Po prostu chcę cieszyć się moją pasją i robić w niej progres :)


Co za dużo, to nie zdrowo 😌 Na dziś to tyle, żegnam <3

Do napisania,
Kaktus

PS Pisałam ten post godzinę, w tym czasie zaczął padać śnieg, ale jest też burza, więc nie wiem jeszcze czy uda się wyjść 😠

Komentarze

  1. Mega zdjęcie <3 Powodzenia z tegorocznymi planami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę spóźniony komentarz jednak dopiero natknęłam się na twój blog (i na pewno będę wpadać częściej :) )
    Hmm.. skąd ja znam te zimowe obietnice? Hah miałam podobnie tylko mój cel to uzyskać ładne zdjęcia. Ahh też chciała bym pójść na Namopaimo ale aktualnie mam przerwę w customach bo zdenerwował mnie Werniks (świetnie zabezpiecza wszystko co testowałam tylko nie modele). Życzę żebyś dopięła swoich planów :D i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach, zaraz wpadam do Ciebie :D Ja ostatnio nie lubię się z podkładem, więc kupiłam nowy i mam nadzieję, że nie będzie przyprawiał mi już takich problemów :P Może za rok Ci się uda? :) Wzajemnie, również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. W końcu mam chwilę, żeby tu się odezwać :D
    Też sobie obiecałam, że jak będzie śnieg, to zaraz lecę z plastikami na zewnątrz robić im zdjęcia cx. Ale nic z tego nie wyszło i tylko te większe, prawdziwe, konie mają całe stado swoich zdjęć w śniegu c:.
    Życzę powodzenia w realizowaniu tegorocznych postanowień!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lepiej chyba nie mieć planów i lecieć na spontanie xP Również pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty