NaMoPaiMo 2022

 Hejka!

Wreszcie się zabrałam, ten post powinien pojawić się na początku marca, a pojawi się pod koniec 🙈 Bywa, nie bijcie 😇

Przechodząc do tematu, cieszę się, że mogłam wziąć udział w takim wydarzeniu. Jestem dumna z mojego customa, widzę progres, jest o niebo lepszy, niż mój pierwszy custom.

W tym roku zdecydowałam się na maść skarogniadą z odmianą na pysku i nogach. Aktualnie zajmuje honorowe miejsce na mojej półce :) 

Wstawiam kilka zdjęć, dla tych, którzy jeszcze go nie widzieli ;)




Aktualnie jestem na etapie szukania tradka, wkrótce *mam nadzieję* jakiś zagości w moich skromnych progach :D

W następnym poście planuję wstawić ostatnią sesję, a jeszcze następnym, liczę na to, że mogła pokazać Wam nowego przybysza c:

Trzymajcie się cieplutko, na dzisiaj to tyle 💜

Do napisania,
Kaktus

Komentarze

  1. Cudownie tej klaczce w ciemnej maści, aż żałuję, że moja stoi taka siwa x)
    Powodzenia w poszukiwaniach tego jedynego olbrzyma haha <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję dopiero teraz, bo zniknęło mi się (nie)trochę :b
      Dzięki bardzo <3
      Pozdrawiam także :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty