Halloween 馃拃

Hej :)

Chwil臋 mnie nie by艂o, bo ostatnio mia艂 si臋 pojawi膰... post tajemnica! :P Niestety nie mia艂am czasu, ch臋ci i weny, wi臋c o pisaniu nie by艂o mowy 馃槅
Ale teraz nie o tym, wi臋c przechodzimy do tematu g艂贸wnego tego posta :)
Halloween... 馃懟


C贸偶... w tym roku wydawa艂o mi si臋 ca艂kiem niepe艂ne :(
Mia艂am bardzo du偶o plan贸w, w zasadzie nie wysz艂o nic 馃槚
Nie czu艂am tego klimatu, a dodatkowo, nawet zapomnia艂am o tym wszystkim 馃槥
Moje plastiki jak le偶a艂y, tak le偶膮 (nie licz膮c dzisiejszych porz膮dk贸w na regale) :(
Nic nie mia艂am ozdobionego, wystrojonego etc.
Licz臋 na to, 偶e w przysz艂ym roku bardziej uda mi si臋 Halloween :)

Dzi艣 troch臋 kr贸tszy po艣cik, ale nie mam ju偶 czasu i nastroju :/
Obiecuj臋, 偶e si臋 zmotywuj臋 i doko艅cz臋 wreszcie ten post- tajemnic臋 :P
Mam nadziej臋, 偶e Wy sp臋dzili艣cie mi艂o to Halloween :D
Pozdrowionka <3

Do napisania,
Kaktus

Komentarze

Popularne posty